چرا جعبه و بسته بندی خاص و لوکس ؟
در گذشته، جعبه بسته بندی تنها به عنوان نگهدارنده ای برای محصولات بوده و برچسب روی آن، نمایانگر جزئیات خاصی از آن ها بوده است؛ اما تغییرات بازار امروز، مسئولیت بزرگتری را بر دوش بسته بندی محصولات قرار داده است؛ که آن، جذب مصرف کننده و اغوا کردن آن ها در انتخاب محصول شما از میان سایر محصولات بازار است. امروزه، بسته بندی محصولات به اندازه ی خود محصول با اهمیت بوده و در فروش آن مؤثر است ، یکی از ارکان تمایز بین بسته بندی و جعبه محصولات بسته بندی خاص و لوکس مدرن می باشد .
در واقع، جعبه و بسته بندی یک محصول اولین تأثیری است که آن محصول بر مصرف کننده میگذارد و اولین حسی است که مصرف کننده از محصول، حتی پیش از باز کردن بسته بندی آن دریافت می-کند. در صورتی که نکات طراحی جعبه و بسته بندی به خوبی رعایت شده باشد، این تأثیر، حس خوشایندی را برای مصرف کننده بابت خریدی که انجام داده است، به ارمغان خواهد آورد. حتی یک مصرف کننده ممکن است با وجود عدم نیاز به یک محصول، صرفاً بابت جعبه خاص و لوکس که دارد، محصول را خریداری کند.
از این رو، جعبه بسته بندی لوکس و مدرن و ایجاد ارتباط با مصرف کننده از طریق بسته بندی، اهمیت فراوانی دارد. نوآوری و خلاقیت در طراحی جعبه خاص باید به گونه ای باشد که علاوه بر ایجاد جذابیت در محصول و کاربردی بودن، بیانگر محتویات درون آن بوده و در مشتری برای به کارگیری محصول و خرید آن انگیزه ایجاد کند.
چک لیست طراحی و چاپ بسته بندی خاص و لوکس (لاکچری)
در طراحی و چاپ بسته بندی خاص با هدف ایجاد تجربه ای خاطره انگیز در خریدار، بهتر است سوالات زیر در نظر گرفته شوند:
• آیا بسته بندی کاربردی است؟
• آیا بسته بندی جذاب است؟
• آیا بسته بندی، محصول را معرفی کرده و آن را تکمیل می کند؟
• آیا این بسته بندی برای مصرف کننده خاطره ای ماندگار به جا خواهد گذاشت؟
نکاتی در طراحی و بسته بندی جعبه خاص لاکچری
1- فراتر فکر کنید
طراحی یک بسته بندی لوکس و خاص نقشی کلیدی در ایجاد تجربه ای هیجان انگیز برای مشتری در هنگام باز کردن جعبه دارد. بسته بندی های منحصر به فرد همراه با طراحی های مفهومی، راهی مناسب برای وفاداری مشتریان به محصولات شما است. بنابراین، اصطلاحاً سعی کنید "خارج از جعبه فکر کنید".
2- مشتریان خود را بشناسید
انواع متفاوتی از جعبه و بسته بندی ، راهی عالی برای ارتباط گرفتن با مشتریان است. از طریق بسته بندی هایی که مصرف کنندگان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، به آن ها نزدیک شوید.
3- به روز باشید
روندهای پیشرفت بسته بندی در دنیا را در نظر بگیرید. به طور مثال، بسته بندی های پایدار و دوستدار محیط زیست، می توانند حس رضایت از خود و خرسندی را در مشتری در هنگام خرید آن محصول ایجاد کنند.
4- هدف دیگری برای بسته بندی در نظر داشته باشید
در صورتی که بسته بندی شما، هدفی بیش از نگهداری محصول شما داشته باشد، خرید محصول را برای مشتریان جذاب تر کرده و فروش بیشتری نسبت به محصولات هم نوع خود خواهد داشت.
5- ملاحظات طراحی را رعایت کنید
شکل ظاهری، رنگ ها، تصاویر و نوشته های مورد استفاده در بسته بندی می تواند، تأثیر به سزایی در اولین برخورد مشتری با بسته بندی و محصول شما، در او بجای گذارد. لذا در طراحی ظاهری آن، دقت و توجه زیادی داشته باشید.
چاپ جعبه خاص و لوکس باید به گونه ای باشد که با حواس پنجگانه خریداران ارتباط برقرار کرده و پیام شما را به آن ها منتقل کند و در عین حال، بیانگر نوع محصول و کاربرد محصول شما باشد. همچنین، استفاده از رنگ های ساده و خطوط موازی باعث می شود که بسته بندی محصولات شما در عین سادگی، مدرن به چشم آید و نسبت به سایر محصولات، فروش بالاتری را از آن خود کند.
علاوه بر موارد ذکر شده، باید توجه داشت که مصرف کننده چه استفاده ای از محصول شما خواهد کرد و چه کاربردی در آینده برای آنان خواهد داشت، بنابراین، تولید چاپ جعبه های مدرن، خاص و لاکچری امری بسیار نوآورانه، زمانبر و پرهزینه است. در این راستا، شبکه چاپ با بهره گیری از کادری مجرب و خلاق خدمات طراحی و چاپ انواع بسته بندی های لاکچری مدرن، خاص و شیک و جعبه های صادراتی و فانتزی را به سراسر کشور ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان گروه جعبه و بسته بندی خاص و مدرن، با ما در تماس باشید.
ویژگی ها
- طراحی ساده و در عین حال مدرن و جذاب
- طراحی کاربردی و متفاوت
- تجربه ای ماندگار برای مشتریان
- تفاوت با سایر محصولات هم نوع در بازار
- بیانگر مشخصات و کاربرد محصولات
تگ ها
- طراحی بسته بندی خلاقانه
- طراحی جعبه خلاقانه
- طراحی بسته بندی های مدرن و خاص
- طراحی بسته بندی های شیک و فانتزی
- طراحی جعبه صادراتی